Och med detta menar vi att vi gjort lite förändringar på hemsidan.
Några av nyheterna är
– Hemsidan är betydligt snabbare på datorn, telefonen och surfplattan.
– Vi har även skapat inloggning för medlemmar.
– Vi har gjort diverse språkliga förbättringar på hemsidan.
– Bättre integritetspolicy.
– Bättre allmänapolicy.
– Ändrad stadgad (sker efter årsmötet 11/3)
Medlemskap
(Detta gäller alla som blir medlemmar efter 7 mars, ni som blev medlemmar innan har fått information kring detta via mejl)
I samband med att ni köper medlemskap så kommer ni att få förfrågan att registrera ett konto hos oss.
När ni fyllt i informationen i formuläret som ploppar upp och betalat medlemskap så skapas kontot automatiskt.
Detta är för att ni helt enkelt ska kunna logga in på hemsidan framöver och på så sätt komma åt medlemspriser, förtur till resor och annat som är kopplat till ditt medlemskap.
Ni som köper Familjemedlemskap kommer få kontot kopplat till den som registerar sig.
Anser ni att ni har familjemedlemmar som ska ha egna inloggningar t.ex. en partner så mejla oss med:
– Ordernr ni fick när ni beställde familjemedlemskapet
– Namn på personen
– Personens epost
– Personens mobilnr
– Personens adress
(Notera att för att få ett konto måste personen ha fyllt minst 16 år)
Inlogg medlemmar
Som medlem kommer du numera att kunna logga in på hemsidan via ett konto du själv har kontroll över.
Det innebär att medlemspriser, förtur till resor och annat som bara medlemmar ska ha tillgång till enbart funkar när du är inloggad.
Vi kommer fortfarande fortsätta att ge er medlemmar förtur till resor, och detta kommer vi fortsätta meddela via mejlutskick, men istället för att alla får samma lösenord för att beställa så loggar man helt enkelt in på sitt konto på hemsidan.
Dessa produkter kommer enbart synas när du är inloggad, under perioden den är låst för enbart medlemmar. Så har du fått mejl om att resan är släppt men du inte ser den så innebär detta att du inte loggat in ännu.
Detta gäller även för framtida event eller liknande saker som enbart är för er medlemmar.
Via medlemssidan kommer ni också kunna se alla era beställningar som ni gjort för att lättare kunna kontakta oss om något inte stämmer
(Notera: Ni ser bara köp via Vulkanerna här, beställningar ni gjort via Fabriqen hänvisar vi till att ta kontakt med dem)
Icke medlemmar
Ni kommer fortfarande kunna boka bussresor i samband med att vi öppnar upp resorna för alla, detta kommer vi meddela som vanligt via sociala medier.
Vi är inte riktigt klara med nya hemsidan så det kommer säkerligen dyka upp lite nyheter här och där, men mycket av dessa saker vi gör just nu sker i bakgrunden.
När nya funktioner släpps kommer ni få information kring detta.
Stöter ni på problem så återkoppla gärna till oss.
Vi vill också passa på att tacka Area81 för att ha hjälpt oss med detta.